Reklama

NKA: Przygotowują się do ogłoszenia nowego przetargu na obsługę linii autobusowych. Czy tym razem uda się go rozstrzygnąć?

Czy Nowodworska Komunikacja Autobusowa wróci do gry? Miasto szykuje się do nowego przetargu i zaprasza firmy do rozmów. Co się zmieni? Jakie warunki musi spełnić przyszły operator? W artykule znajdziesz też PROPONOWANE trasy, linie, przystanki i kursy NKA w nowym wydaniu.

W związku z planowanym ogłoszeniem przetargu na obsługę komunikacji autobusowej w Nowym Dworze Mazowieckim, miasto rozpoczęło procedurę wstępnych konsultacji rynkowych. To działanie ma pomóc w dokładnym przygotowaniu dokumentacji przetargowej i dopasowaniu warunków zamówienia do realiów rynkowych.

O przerwanych przygotowaniach, o przeprowadzeniu tzw. Wstępnych Konsultacji Rynkowych z potencjalnymi wykonawcami, nowych działaniach konsultacyjnych, przyszłych spotkaniach i rozmowach oraz planowaniu przeprowadzenia ankiety pisaliśmy wcześniej TUTAJ

Warto zaznaczyć, że nie jest to finalny i ostateczny projekt. Władze decyzję podejmą po przeprowadzeniu ankiet, konsultacji i spotkań z mieszkańcami, o których pisaliśmy wcześniej.

Cel konsultacji: lepsze przygotowanie przetargu

Jak informuje Urząd Miejski, celem konsultacji jest pozyskanie od potencjalnych wykonawców informacji technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych oraz prawnych. Zdobyta wiedza zostanie wykorzystana do sformułowania takich elementów dokumentacji przetargowej, jak:

  • opis przedmiotu zamówienia,
  • warunki udziału w postępowaniu,
  • kryteria oceny ofert,
  • istotne postanowienia umowy z przyszłym operatorem.

W konsultacjach wziąć mogły udział wszystkie zainteresowane podmioty branżowe. Zgłoszenia przyjmowane były do 9 maja drogą mailową. Spotkania będą natomiast miały formę indywidualnych rozmów lub wideokonferencji, w zależności od preferencji uczestników. Cały proces konsultacji ma zakończyć się do 30 maja br.

Opis przedmiotu zamówienia

Samorząd w Biuletynie Informacji Publicznej przedstawił wstępny opis przedmiotu zamówienia, który określa główne założenia funkcjonowania miejskiej sieci autobusowej na najbliższe trzy lata. Zgodnie z planami NKA obejmie obsługę sześciu podstawowych linii autobusowych oznaczonych numerami:

  • Linia 50
  • Linia 51
  • Linia 52
  • Linia 53
  • Linia 54
  • Linia 54a

W dokumentacji przewidziano także pięć wariantów opcjonalnych.

  1. linia 50 (dogęszczenie kursów - OPCJA 1)
  2. linia 50L (nowa linia opcjonalna - OPCJA 2)
  3. linia 55 (nowa linia opcjonalna - OPCJA 3)
  4. linia 51 i 54a (dogęszczenie kursów administracyjnych - OPCJA 4)
  5. linia 51, 52, 53, 54 (dogęszczenie kursów - OPCJA 5)

Zamówienie ma obejmować okres od 2025 do 2027 roku. W tym czasie wyłoniony w przetargu operator będzie odpowiedzialny za realizację usług zgodnie z ustalonymi parametrami jakościowymi, obejmującymi m.in. częstotliwość kursów, standardy taboru oraz punktualność.

Przedmiot zamówienia obejmuje kursowanie linii 7 dni w tygodniu przy konstrukcji rozkładu jazdy w formie cyklicznej. Poszczególne kursy realizowane będą w zależności od okresu tygodnia, w związku z czym wprowadza się następujące oznaczenia kursów:

  1. kursuje codziennie (7 dni w tygodniu, również w święta) - oznaczenie (A),
  2. kursuje od poniedziałku do piątku oprócz dni świątecznych - oznaczenie (D),
  3. kursuje od poniedziałku do soboty oprócz dni świątecznych - oznaczenie (E),
  4. kursuje w soboty, niedziele i święta - oznaczenie (C),
  5. kursuje w dni nauki szkolnej - oznaczenie (B).

Zamawiający opisując poszczególne terminy kursowania zaznacza, że powinno się sumować poszczególne terminy, co oznacza że kursy realizowane od poniedziałku do piątku (D) oraz codziennie (A) dla dni powszednich powinno traktować się jako sumę kursów D oraz kursów A. Analogicznie w pozostałych przypadkach.

Linia autobusowa nr 50

Jednym z elementów systemu NKA ma być linia nr 50, której trasa będzie liczyła około 17,7 km. Linia ta zostanie uruchomiona w regularnym trybie, a jej rozkład jazdy oraz przebieg mają ułatwić mieszkańcom przesiadki na inne środki transportu - zarówno miejskie, jak i kolejowe.

Zgodnie z założeniami projektu:

  • W dni powszednie (oznaczone jako D) linia 50 będzie realizować 10 kursów,
  • Codziennie, również w weekendy i święta (oznaczenie A), planowanych jest 5 kursów.

Do obsługi połączeń wymagane będą pojazdy klasy MIDI - autobusy średniej wielkości, odpowiednie dla miejskiego charakteru trasy oraz częstotliwości kursów.

Duży nacisk położono na integrację linii 50 z innymi elementami transportu zbiorowego. Rozkład jazdy tej linii - lub alternatywnie linii nr 52 - ma być przygotowany w taki sposób, by umożliwiać dogodne przesiadki do autobusów linii ZTM L41, kursujących z kierunku Twierdzy Modlin.

Kluczowymi punktami przesiadkowymi mają być przystanki:

  • Urząd Miasta,
  • Paderewskiego Przychodnia,
  • PKP Nowy Dwór Mazowiecki.

Szczególną uwagę poświęcono koordynacji przesiadek na stacji PKP Nowy Dwór Mazowiecki, gdzie rozkład jazdy autobusów ma zapewniać rezerwę czasową od 3 do 5 minut przed odjazdem pociągu. Symulacja rozkładów wykazała, że przyjazd autobusu o godzinie XX:50 od strony Twierdzy Modlin pozwala pasażerom na przesiadkę na pociągi w kierunku:

  • Warszawy Gdańskiej (odjazd XX:56),
  • oraz odbiór pasażerów z pociągów RL (przyjazd XX:42).

Dodatkowo, po zakończeniu kursu przy "Rondzie pod Dębami", autobus może ponownie dotrzeć na stację PKP około godziny XX:05, co z kolei umożliwia:

  • dowóz pasażerów z Osiedla Młodych na pociągi RL (odjazd XX:17),
  • oraz odbiór osób przyjeżdżających z Warszawy (przyjazd XX:03).

W dokumencie czytamy, że kursy powinno realizować się w cyklach - co 60/120 minut. Rozkład jazdy przy założeniu powyższych wytycznych powinien zawierać podjazd na przystanek PKP Nowy Dwór Mazowiecki od strony Modlina Twierdzy w następującym schemacie:

 

Przyjazd na PKP Nowy Dwór Mazowiecki

(od strony Modlina Twierdzy - 29 Listopada pętla)

Termin kursowania:

4:50

D

5:50

D

6:50

D

7:50

D

9:50

D

11:50

A

13:50

D

14:50

D

15:50

A

16:50

A

17:50

D

18:50

D

20:50

D

21:50

A

22:50

A

 

Proponowana trasa linii:

Oczekiwane przystanki na trasie:

Nazwa przystanku

km

Rondo pod Dębami

0,0

Rotmistrza Witolda Pileckiego

0,4

Wojska Polskiego II

0,6

Wojska Polskiego I

1,1

Morawicza

1,6

Morawicza CH

2,0

PKP NDM

2,2

Paderewskiego Przychodnia

2,9

Warszawska Park

3,3

Warszawska UM

3,7

Warszawska CH

4,5

Chłodnia

6,1

Ledóchowskiego Kasyno Oficerskie

7,3

 Ks. Poniatowskiego

7,7

29 Listopada Pętla

8,6

postój techniczny /zmiana tablic relacyjnych/

29 Listopada Pętla

8,6

Ks. Poniatowskiego

9,5

Ledóchowskiego Kasyno Oficerskie

9,9

Chłodnia

11,4

Warszawska CH

13,0

 Warszawska UM

13,8

Warszawska Park

14,2

Paderewskiego Przychodnia

14,6

PKP NDM

15,3

Morawicza CH

15,5

Wojska Polskiego I

16,0

Wojska Polskiego II

16,5

Rotmistrza Witolda Pileckiego

17,3

Rondo pod Dębami 

17,7

Istnieje możliwość rozpoczęcia dziennego rozkładu jazdy od tzw. "półkursu" oraz zakończenie pracy dobowej kolejnym "półkursem" do przystanku wskazanego jako miejsce "postoju technicznego".

LINIA nr 51

Linia o charakterze pracowniczym i trasą o długości około 32,2 km. Proponowane 4 kursy codziennie (A): dostosowane do czasu pracy zakładów w dzielnicy przemysłowej (tzn.  dowóz i odbiór pracowników ze zmian na godz. 6:00, 14:00, 18:00, 22:00) – dojazd na ul. Graniczną nie później niż 15 min przed w/w godziną.

Proponowana trasa linii:

Oczekiwane przystanki na trasie:

Nazwa Przystanku

km

29 Listopada Pętla

0,0

Chrzanowskiego ll

0,6

Chrzanowskiego l

1,1

Ledóchowskiego, Kasyno Oficerskie

1,6

Chłodnia

2,8

Dworcowa

3,4

Kopernika

4,1

Warszawska UM

7,0

Warszawska Park

7,4

Paderewskiego Przychodnia

7,9

PKP NDM

8,6

Akacjowa nż

9,3

Miodowa

9,9

Wojska Polskiego (Łęczna) nż

10,3

Wojska Polskiego I

10,8

Leśna CH

11,5

Okunin Straż

12,9

Nowołęczna nż

13,3

Towarowa nż

13,6

Przemysłowa ZEC

14,6

Graniczna Pętla

16,1

postój techniczny /zmiana tablic relacyjnych/

 

Graniczna Pętla

16,1

Przemysłowa ZEC

17,6

Towarowa nż

18,6

Nowołęczna nż

18,9

Okunin Straż

19,3

Leśna CH

20,7

Wojska Polskiego I

20,9

Wojska Polskiego III nż

21,5

Długa II nż

22,0

Miodowa

22,3

Długa I nż

22,8

PKP NDM 

23,6

Paderewskiego Przychodnia

24,3

Warszawska Park

24,8

Warszawska UM

25,2

Kopernika

28,1

Dworcowa

28,8

Chłodnia

29,4

Ledóchowskiego Kasyno oficerskie

30,6

Chrzanowskiego l

31,1

Chrzanowskiego ll

31,6

29 Listopada, Pętla

32,2

Nie istnieje możliwość rozpoczęcia dziennego rozkładu jazdy od tzw. "półkursu" oraz zakończenie pracy dobowej kolejnym "półkursem" do przystanku wskazanego jako miejsce "postoju technicznego".

LINIA nr 52

Linia o długości trasy około 21,8 km. Cykliczność przejazdów w takcie 60 minut. 8 kursów codziennie (A), 3 kursów od poniedziałku do soboty oprócz świąt (E). Kursy skomunikowane z pociągami Kolei Mazowieckich odjazd pociągu pełna godzina +09 minuty (xx+09). 

Przyjazd na przystanek Dworcowa zapewniający sprawną przesiadkę na pociąg z zachowaniem minimum 5-7 minut. Symulacja rozkładu jazdy autobusów w korelacji z rozkładem jazdy pociągów wykazuje, iż godzina przyjazdu na przystanek Dworcowa XX:09 minut od strony Twierdzy Modlin jest optymalna. Minutowy postój i dalsza jazda po minucie gwarantuje dowóz pasażerów na pociągi w kierunku Warszawy Centralnej RL (XX:14) oraz odbiór z pociągów RL (XX:46).
Rozkład jazdy linii 50 lub 52 powinien być sporządzony w sposób umożliwiający przesiadkę do autobusów linii ZTM L41 z kierunku od Twierdzy Modlin oraz zapewniający przesiadkę na połączenia NKA z linii L41 na przystankach: Urząd Miasta, Paderewskiego Przychodnia bądź PKP Nowy Dwór Mazowiecki.

W dokumencie czytamy, że rozkład jazdy przy założeniu powyższych wytycznych powinien zawierać podjazd na przystanek Dworcowa od strony Modlina Twierdzy w następującym schemacie:

 

Przyjazd na przystanek "Dworcowa"

(od strony Modlina Twierdzy - 29 Listopada pętla)

Termin kursowania:

5:09

E

6:09

E

7:09

A

8:09

E

9:09

C

10:09

A

14:09

C

15:09

C

17:09

C

19:09

A

21:09

Proponowana trasa linii:

Oczekiwane przystanki na trasie:

Nazwa przystanku

km

29 Listopada Pętla

0,0

Chrzanowskiego ll

0,6

Chrzanowskiego l

1,1

Ledóchowskiego, Kasyno Oficerskie

1,6

Chłodnia

2,8

Dworcowa

3,4

Kopernika

4,1

Warszawska CH

6,6

Warszawska UM

7,4

Warszawska Park

7,8

Paderewskiego Przychodnia

8,3

Akacjowa I nż

9,1

Miodowa

9,5

Długa I

9,9

PKP NDM

10,7

postój techniczny /zmiana tablic relacyjnych/

PKP NDM

10,7

Miodowa

11,6

Długa I

12,0

Akacjowa II nż

12,6

Paderewskiego Przychodnia

13,5

Warszawska Park

14,0

Warszawska UM

14,4

Warszawska CH

15,2

Kopernika

17,7

Dworcowa

18,4

Chłodnia

19,0

Ledóchowskiego Kasyno Oficerskie

20,2

Chrzanowskiego l

20,7

Chrzanowskieqo ll

21,2

29 Listopada, Pętla

21,8

 

Istnieje możliwość rozpoczęcia dziennego rozkładu jazdy od tzw. "półkursu" oraz zakończenie pracy dobowej kolejnym "półkursem" do przystanku wskazanego jako miejsce "postoju technicznego".

LINIA nr 53

Linia o długości trasy około 21,4 km, zapewniająca komunikację osiedla Modlin Stary. 5 kursów codziennie (A) 10 kursów od poniedziałku do piątku (D).

Częstotliwość kursowania w dni powszednie - w takcie 60 minut w godzinach szczytu (tj. odjazd z przystanku PKP Modlin między godziną 5:00, a godziną 10:59 oraz godziną 14:00, a 19:59 i godziną 21:00, a 22:59). Poza tym przewiduje się uruchomienie kursu po godzinie 12:00.

W dokumencie czytamy, że rozkład należy ustalić tak by nie dublowały przejazdy kursów linii nr 50, nr 52. Zaś sam rozkład jazdy winien być cykliczny. Pozwoli to na likwidacja przejazdów w jednym przedziale czasowym pozwoli na zapobieganie tworzeniu się dużych czasowych luk komunikacyjnych.

Proponowana trasa linii:

Oczekiwane przystanki na trasie:

Nazwa przystanku

km

PKP Modlin

0,0

Mieszka l ,,na żądanie"

0,7

Bronisławka ,,na żądanie"

0,9

Żołnierzy Września ,,na żądanie"

1,4

Czarnieckiego

1,8

Kopernika

2,3

Warszawska CH

4,8

Warszawska UM

5,6

Warszawska Park

6,0

Modlińska Biblioteka

6,3

Bohaterów Modlina

6,6

Leśna

8,3

Dębowa

9,2

Dębowa Szkoła

9,4

Okulickiego Poczta

10,3

Młodzieżowa Kościół

10,6

postój techniczny /zmiana tablic relacyjnych/

Młodzieżowa Kościół

10,6

Okulickiego Poczta

11,3

Morawicza

11,6

Dębowa Szkoła

12,3

Dębowa

12,5

Bohaterów Modlina

15,1

Warszawska Park

15,4

 Warszawska UM

15,8

Warszawska CH

16,6

Kopernika

19,1

Czarnieckiego

19,6

Żołnierzy Września ,,na żądanie"

20,0

Bronisławka ,,na żądanie"

20,5

Mieszka I "na żądanie

20,7

PKP Modlin

21,4

 

Istnieje możliwość rozpoczęcia dziennego rozkładu jazdy od tzw. "półkursu" oraz zakończenie pracy dobowej kolejnym "półkursem" do przystanku wskazanego jako miejsce "postoju technicznego".

W dokumencie, zaznacza się, że przystanek "Młodzieżowa - Kościół" nie posiada zatoki, jest przystankiem na jezdni - w związku z czym przewidziany postój techniczny powinien być minimalny.

LINIA 54

Linia o długość trasy zasadniczej około 9 km, trasa do przystanku Okunin, która kursuje przez Drogę Wojewódzką 631. Kursy poniedziałek – piątek (D): 3 kursy. Kursuje codziennie (A): 6 kursów.

Z dokumentu dowiadujemy się, że zamawiający dla obsługi połączeń linii 54 oraz 54a wymaga dla obydwóch linii jednego pojazdu. Linia wraz z linią 54a stanowią wzajemne uzupełnianie tj. w momencie, gdy kursuje linia 54a (zgodnie z wymaganiami dot. konstrukcji rozkładu na trasie), linia 54 nie kursuje, gdyż dojazd do/z Osiedla Okunin zapewniony jest linią 54a. Istnieje możliwość zrealizowania przejazdu tzw. półkursem w ramach linii 54a (do dzielnicy przemysłowej), zaś powrót jako linia 54, lub odwrotnie – jeśli wymaga tego sytuacja tj. kolejny kurs w relacji odwrotnej pozwoli na dowóz i odbiór pracowników z w/w godzin z przystanków na Dzielnicy Przemysłowej. Kursy skomunikowane z pociągami Kolei Mazowieckich odjazd pociągu z PKP NDM godzina +17 minuty (XX:17 - pociągi RL) zapewniający sprawną przesiadkę na pociąg z zachowaniem minimum 5 minut. (konieczność przejścia przejściem podziemnym na peron nr 1). Odbiór pasażerów z pociągów od strony Warszawy Gdańskiej XX:02. Wartością dodaną byłoby zorganizowanie rozkładu tak, by zapewnić zbliżone końcówki odjazdu/przyjazdu z linia 54a - celem łatwiejszego zapamiętania rozkładu jazdy przez podróżnych.

Proponowana trasa linii:

Oczekiwane przystanki na trasie:

Nazwa przystanku

km

Sportowa Basen

0,0

Sportowa PKP

0,3

Paderewskiego Przychodnia

0,6

Modlińska Biblioteka

0,8

Bohaterów Modlina

1,1

Okunin Straż

2,2

Strażacka

4,2

postój techniczny /zmiana tablic relacyjnych/

Strażacka

4,2

Spokojna

4,7

Okunin Straż

6,7

Bohaterów Modlina

7,9

Paderewskiego Przychodnia

8,4

Sportowa PKP

8,7

Sportowa Basen

9,0

 

Przystanki "Okunin" nie posiadają zatoki, są przystankami na jezdni - w związku z czym przewidziany postój techniczny powinien być minimalny. Istnieje możliwość rozpoczęcia dziennego rozkładu jazdy od tzw. "półkursu" oraz zakończenie pracy dobowej kolejnym "półkursem" do przystanku wskazanego jako miejsce "postoju technicznego".

LINIA 54a

Linia o długość trasy około 13,9 km. Trasa do przystanku Okunin, kursuje przez Dzielnicę Przemysłową (jazda ul. Przemysłową i Graniczną) w godzinach zmian pracowniczych bez postoju na pętli. Kursuje codziennie (A): 4 kursy.

Zamawiający dla obsługi połączeń linii 54 oraz 54a wymaga dla obydwóch linii jednego pojazdu. Istnieje możliwość zrealizowania przejazdu tzw. półkursem w ramach linii 54a (do dzielnicy przemysłowej), zaś powrót jako linia 54, lub odwrotnie – jeśli wymaga tego sytuacja tj. kolejny kurs w relacji odwrotnej pozwoli na dowóz i odbiór pracowników z w/w godzin z przystanków na Dzielnicy Przemysłowej. Linia wraz z linią 54 stanowią wzajemne uzupełnianie tj. w momencie, gdy kursuje linia 54 (zgodnie z wymaganiami dot. konstrukcji rozkładu na trasie), linia 54a nie kursuje, gdyż dojazd do/z Osiedla Okunin zapewniony jest linią 54.Trasa do przystanków Okunin przez Dzielnicę Przemysłową (jazda ul. Przemysłową i Graniczną) w godzinach zmian pracowniczych bez postoju na pętli. Przejazd na Okunin. Wariant kursujący zgodnie z linią 51 (tzn. dowóz i odbiór pracowników codziennie ze zmian na godz. 6:00, 14:00, 18:00, 22:00) – dojazd na ul. Graniczną nie później niż 20 min przed w/w. Rozkład jazdy, bliźniaczo jak linii 54, winien zapewniać również, o ile to technicznie możliwe, kursy skomunikowane z pociągami Kolei Mazowieckich odjazd z PKP NDM godzina +53 minuty (XX:53) zapewniający sprawną przesiadkę na pociąg z zachowaniem minimum 5 minut. Wartością dodaną byłoby zorganizowanie rozkładu tak, by zapewnić zbliżone końcówki odjazdu/przyjazdu z linia 54 - celem łatwiejszego zapamiętania rozkładu jazdy przez podróżnych.

Proponowana trasa linii:

Oczekiwane przystanki na trasie:

Nazwa przystanku

km

Sportowa Basen

0,0

Sportowa PKP

0,3

Paderewskiego Przychodnia

0,6

Modlińska Biblioteka

0,8

Bohaterów Modlina

1,1

Nowołęczna

2,1

Towarowa

2,4

Przemysłowa ZEC

3,4

Graniczna Pętla

4,9

Strażacka

6,8

postój techniczny /zmiana tablic relacyjnych/

Strażacka

6,8

Spokojna

7,3

Graniczna Pętla

9,0

Przemysłowa ZEC  

10,5

Towarowa

11,5

Nowołęczna

11,8

Bohaterów Modlina

12,8

Paderewskiego Przychodnia

13,3

Sportowa PKP

13,6

Sportowa Basen

13,9

Opcje rozszerzenia

Miasto zaplanowało nie tylko podstawowy zakres usług, ale również szereg wariantów rozszerzenia oferty przewozowej. Zamówienia opcjonalne mają umożliwić elastyczne dostosowanie komunikacji miejskiej do potrzeb mieszkańców.

Zamawiający dopuszcza możliwość uruchomienia nowych linii autobusowych oraz zwiększenia liczby kursów na istniejących trasach. W ramach pięciu scenariuszy opcji zaproponowano następujące zmiany:

OPCJA 1 – Dogęszczenie kursów na linii 50

Zakłada możliwość uruchomienia do 10 dodatkowych kursów dziennych typu „A”, co zwiększy częstotliwość połączeń na jednej z kluczowych tras komunikacyjnych miasta. Przy uwzględnieniu trasy linii 50 "OPCJA 1" dotyczy dogęszczenia kursów w założeniu: 10 kursów codziennie (A) Kursuje codziennie (A) od poniedziałku do niedzieli oraz w święta Rozkład jazdy byłby ustalony indywidualnie - dlatego też przy wycenie OPCJI 1 winno się uwzględnić użycie dodatkowego pojazdu. Zamawiający w ramach opcji będzie uprawniony do uruchomienia od 1 do 10 połączeń na linii, w ramach posiadanych środków finansowych.

OPCJA 2 – Nowa linia 50L

Propozycja uruchomienia nowej linii oznaczonej jako 50L, która mogłaby realizować do 10 kursów typu „A” dziennie. Linia ta mogłaby odciążyć główną linię 50 i rozszerzyć dostępność komunikacyjną w nowych lokalizacjach. OPCJA 2 - LINIA nr 50L linia pracownicza o długości trasy około 18,8 km. 10 kursów codziennie (A) od poniedziałku do niedzieli oraz w święta Zamawiający w ramach opcji będzie uprawniony do uruchomienia od 1 do 10 połączeń na linii, w ramach posiadanych środków finansowych.

Zapewnienie dojazdu i powrotu pracowników Lotniska Warszawa – Modlin. W godzinach 6:00, 7:00, 8:00, 14:00, 15:00, 16:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00. Przyjazd na przystanek Lotnisko Warszawa Modlin na 10 minut przed pełną godziną (XX:50) postój na przystanku i odjazd godzina +10 minut (XX:10). Kursy, w stosunku do trasy Linii nr 50 pomijają przystanki: Pętla 29 listopada, Warszawska CH, PKP NDM.

Proponowana trasa linii:

Oczekiwane przystanki na trasie:

 

<
Aktualizacja: 15/05/2025 10:31
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Kacper - niezalogowany 2025-05-18 15:36:12

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo kuriernowodworski.pl




Reklama

Nazwa przystanku

km

Rondo pod Dębami

0,0

Rotmistrza Witolda Pileckiego

0,4

Wojska Polskiego II

0,6

Wojska Polskiego I

1,1

Morawicza

1,6

Morawicza CH

2,0

Paderewskiego Przychodnia

2,7

Warszawska Park

3,1

Warszawska UM

3,5

Chłodnia

5,5

Ledóchowskiego Kasyno Oficerskie

6,8

Chrzanowskiego I

7,0

 Chrzanowskiego II

7,5

Lotnisko Warszawa - Modlin

9,2

postój techniczny /zmiana tablic relacyjnych/

Lotnisko Warszawa - Modlin

9,2

Chrzanowskiego II

10,9

Chrzanowskiego I

11,4

Ledóchowskiego Kasyno Oficerskie

11,7

Chłodnia

12,9

 Warszawska UM

14,9