Reklama

Leoncin rezygnuje z doręczeń elektronicznych w sprawie opłat za odpady. Zarządzenie Wójta

Mieszkańcy gminy Leoncin nie otrzymają drogą elektroniczną zawiadomień o zmianie stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na 2025 rok. Wójt gminy podjął decyzję o czasowym wstrzymaniu doręczeń przez e-Doręczenia, powołując się na przeszkody organizacyjne.

Wójt Gminy Leoncin wydał zarządzenie dotyczące sposobu doręczania zawiadomień o zmianie stawek opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2025 roku. Mieszkańcy gminy nie otrzymają tych informacji za pośrednictwem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Decyzja ta obowiązuje do 31 grudnia 2025 roku.

Brak doręczeń elektronicznych do końca 2025 roku

Zgodnie z zarządzeniem, do końca 2025 roku nie będzie stosowany przepis art. 4 ustawy o doręczeniach elektronicznych. Oznacza to, że gmina Leoncin nie będzie korzystać z publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego (e-Doręczenia) do przesyłania mieszkańcom zawiadomień o zmianach w opłatach za odbiór odpadów komunalnych oraz ewentualnych upomnień dotyczących tych opłat.

Powody rezygnacji z e-Doręczeń

Decyzja o czasowym wstrzymaniu doręczeń elektronicznych wynika z przesłanek organizacyjnych. Głównym problemem jest brak możliwości automatycznej wysyłki dokumentów generowanych masowo. Ograniczenia w przeszukiwaniu bazy adresów elektronicznych uniemożliwiają sprawne doręczanie takich zawiadomień.

Oznacza to, że wszelkie informacje dotyczące zmian w opłatach za odpady komunalne będą dostarczane w tradycyjny sposób, np. za pośrednictwem poczty lub poprzez ogłoszenia publiczne. Wykonanie zarządzenia powierzono Sekretarzowi Gminy Leoncin. 

Aktualizacja: 07/03/2025 13:33
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo kuriernowodworski.pl




Reklama
Wróć do